Swerock utvecklar sin app med fler funktioner för att förenkla vardagen på byggarbetsplatserna.
I de nya funktionerna i appen, version 3.1, kan man bland annat hantera byggsäckar både vid beställning och hämtning, byta datum på lagd beställning mm.
- Idag går cirka 70% av beställningarna via appen och redan nu har över 1 000 beställningar gjorts. Appen är fortsatt under utveckling efter önskemål från kunder, säger Håkan Kämpe på Swerock.
Sedan lanseringen i februari har appen fått mycket positiv kritik.
- Jag tycker att appen är kanon, enkel att hantera och många funktioner som gör arbetsdagen lättare för mig, och som sparar mig tid till andra saker i produktionen”, säger Alexander Widding Persson, Arbetsledare på Peab.
I nuvarande skede vänder sig appen till de kunder som hanterar byggavfall genom Swerock Recycling i Skåne, men tanken och förhoppningen är att appen även kommer att användas i övriga landet efterhand som våra affärer och tjänster utvecklas.
Ni som har appen behöver uppdatera den för att komma igång med de nya funktionerna.
För er som inte har appen följer nedan en instruktion på hur du laddar ner den.
Det finns ett forum för feedback i appen där vi gärna tar emot dina åsikter och eventuella förbättringsförslag. Med hjälp av våra kunders input kan vi fortsätta att förbättra, förnya och utveckla funktionaliteterna.
Vid frågor om appens funktioner och utveckling, kontakta Håkan Kämpe 0733-376012 hakan.kampe@swerock.se